Sidor

måndag 2 mars 2015

Hjälp mig tömma lagret av solhattar



Hjälp mig tömma lagret av solhattar/solbahytter!


Jag har precis gått igenom mitt kvarvarande lager efter mitt nedlagda företag och hittat massor av solhattar/solbahytter till småbarn. Dessa såldes med succé på bland annat Designtorget 2011. Hatten passar barn mellan cirka 6 mån-2 år och jag säljer dem nu för ENDAST 100kr/st plus porto. 
(Ord pris 225-250 kr/st). 
Finns i flera mönster och färgställningar.

Om du är intresserad så hör av dig genom att skicka ett mail till mig.
(Med reservation för slutförsäljning)


Finns i dessa färger och mönster. Insidans mönster kan variera.


Oj, vilken rusning!! Många hattar tog slut på bara några timmar, så här kommer en uppdaterad lagerstatus:

Dessa hattar finns fortfarande kvar till försäljning. Förstora bilden för att se färg på fodertyg. De flesta hattarna på bilden finns i två eller tre exemplar.
Den turkosa solhatten på främre raden har ett feltryck i tyget och säljs därför för endast 75 kr. SÅLD


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar