Sidor

torsdag 20 januari 2011

mycket sytt - lite fotograferat

Suck... Jag har faktiskt sytt en hel del på sista tiden, men tyvärr har jag inte tagit några kort som jag kan lägga upp i bloggen. Jag har bland annat sytt byxor med bilar på samt två babymössor/hjälmar som ska upp till försäljning, men som behöver pressas innan de blir förevigade. Tyvärr gick mitt hushållsstrykjärn sönder på självaste julafton och mitt ångstrykjärn (där själva ångfunktionen har lagt av, grrrrr) tar så fruktansvärt lång tid att värma upp! Är man lat så är man....
Sen har jag ju även hunnit sy en hel del till min bästaste lilla fotomodell, men hon hinner totalkräkas- och dräggla ner kläderna, innan jag har hunnit ta kort... Behöver jag säga att jag har sytt en oantalig mängd dräggelsjalar? =)
Några jag har sytt tidigare finns till salu på www.ek-textil.com/Best-ll-barnkl-der.html

Idag blir det inget tips i bloggen, men en liten "förvarning" för dig som vill lämna kommentarer. Tydligen är det så att man behöver ett gmail-konto för att kommentera, vilket man inte får veta förrän man har skrivit hela sitt inlägg i kommentarsfältet.... Dåligt google!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar